Retourneren
Wij streven ernaar om je volledig tevreden te stellen met je aankoop. We begrijpen echter dat je soms van gedachten kunt veranderen of dat een product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Mocht je toch een artikel willen retourneren, dan kan dat eenvoudig en snel via onze retourservice.
Meld je retourzending hier aan.
Als je vragen hebt over het retourproces, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op.
Voorwaarden
- Het artikel wordt binnen 30 dagen retour aangemeld. Na deze retourmelding heeft u nog 14 dagen de tijd om het pakket te verzenden.
- Voor aankopen geldt een zichttermijn van 30 dagen. Het zichttermijn is de periode waarin je kunt controleren of de aankoop compleet, onbeschadigd en naar wens is.
- Voor een goede retour verwerking vragen we je de retourzending aan te melden via deze link.
- Verpak het product zorgvuldig in de originele verpakking, inclusief alle accessoires en handleidingen die bij het product zijn geleverd.
- Het artikel is slechts in zoverre uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wilt houden. Het artikel is in de originele staat en verpakking.
- Het artikel wordt in goede staat bij ons afgeleverd, zonder montageschade. Wij mogen een schadevergoeding inhouden voor beschadigingen die bij de consument of tijdens de retourzending zijn ontstaan.
- Mocht uw bestelling met een externe koeriersdienst geleverd worden kunnen er kosten in rekening gebracht worden voor een retournering. Dit is afhankelijk van de grootte en gewicht van het pakket.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.